söndag 14 augusti 2011

Råttor

Okej nu ska jag berätta hur det kommer sig att jag är rädd för råttor på toaletterna.

Det började med att jag för kanske två månader sen gick på en anticimexkurs via jobbet.
Där berättade gubben om hur man ska göra för att allt ska vara så hygieniskt som möjligt och blablabla. Jag och Evelina var lite som två små barn och fnissade i smyg åt det mesta. (fast tro nu inte att vi satt och störde och så vi var faktiskt väldigt diskreta)
Men när den hära gubben berättar att råttor kan klättra i rör, rakt upp utan något att 'egentligen' kunna klättra på. Just det gjorde inte så mycket, det visste jag ju redan, men när han säger att råttor också är väldigt bra på att hålla andan och att de mycket väl skulle kunna klättra upp genom rören till toaletten och att det FAKTISKT HAR HÄNT, då blev jag asrädd. Vad ska jag ta mig till???? Så det ledde till att jag helst inte går på toaletten utan att jag håller mig tills jag nästan kissar på mig.
Och när jag väl ska kissa så lägger jag papper i toalettstolen först, för då tänker jag att det är ju mörkt och då fattar inte råttor att man kan klättra upp där, utan att dom tror att det tar stopp där och att dom klättrar tillbaks.

DUMMA ANTICIMEXGUBBE SOM HAR GJORT MIG RÄDD FÖR RÅTTOR PÅ TOALETTERNA, ALLT ÄR DITT FEL, BARA DITT!

1 kommentar:

  1. Och nu är det ditt fel att jag också är rädd..................................

    SvaraRadera