lördag 13 augusti 2011

Men det är okej,

YES!
Mandala sa att Lindas-Marcos-syster ska flytta ihop med Marco så hennes lägenhet i Göteborg ska stå tom i tre månader (uppsägningstid nivet) och under dom här tre månaderna kan jag eventuellt bo där, och inte ens behöva betala hela hyran, så då hinner jag hitta ett nytt ställe, jippiwoooho, fyfan vad bra ju!! LYCKA
Moster Mala är fanimej bäst. :D

Känns så sjukt skönt att jag kommer slippa pendla och slippa krabba och allt har löst sig fyfanvadjagärgladjagvillbaraspringaomkringochskrikagladaordförattjagärsågladjippiwohoo

Förövrigt så var jag precis hos Cassandra och Antero på rönnäs och åt kina mat och allmänt tjötade och tittade på bebiskläder som lille Terro ärvt av alla tidigare bebisar i familjen, men hinner inte snacka nu för vetenskap börjar på tv så jag måste kiiiiila
HEJDÅ MINA UNDERBARN, shhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar