måndag 15 augusti 2011

Bara allmänt konstigt inlägg om att tycka om.

Älskar den här musikvideon! Helt fantastisk helt enkelt.

Något annat jag tycker om är varmt, varmt, varmt vatten. Jag gillar att duscha men allra helst att bada.


Jag gillar att uppleva saker, och att resa.


Jag tycker verkligen om Fantas nya, helt underbara reklam, nästan bud på att börja dricka coca cola co. bara för deras fantastiska reklam.


Jag gillar min Mamma och att hon fixar allt åt mig.


Jag gillar staden Göteborg, och det är ju dit jag ska flytta för att plugga Sjöfart och senare bli kapten över ett skepp.


Och när jag har blivit kapten ska jag och Erik starta Sibylla på en Krabbåt.


Jag tycker om pengar och att köpa saker, kläder, cdskivor och böcker.


Jag tycker om att hata dig.


Jag älskar musik, all musik, förrutom dansband då.


Jag tycker väldigt mycket om små spelningar med lokala rockband.


Jag älskar att dansa, helst för mig själv i en lägenhet med hög musik.


Jag vill oftast vara ifred fast ha massa folk omkring mig.


Jag gillar att äta frukt till frukost.


Jag tycker om att sitta i ett hörn av ett rum och bara analysera människor och lyssna på vad dom säger, och sedan ibland inflika med mina smarta kommentarer.


Jag gillar att känna lukten av skog jag tycker också om lukten av herrparfym, fast då alltså på en kille som ni kanske förstår.


Jag gillar att fota i naturen.


Och jag tycker verkligen verkligen om att sova.


Något av det bästa som finns är att ligga i soffan, släcka ner i rummet, tända ljus (levande ljus då alltså) och ha på Metallica på låg volym och bara vara.






Idag tycker jag om,



2 kommentarer:

  1. "Jag vill oftast vara ifred fast ha massa folk omkring mig."?!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vill ha folk omkring mig som låter mig vara ifred :))

    SvaraRadera