torsdag 18 augusti 2011

Helt okej Dag

Hum, vad tror ni att jag menade med den rubriken egentligen?
Jag kanske menade "Dag" som i namnet, alltså att 'det är helt okej med det Dag'?
Eller så kanske jag menade 'dag' som i 'dygn' ??
He-he..

Iallafall har jag haft en trevlig dag, har fixat med grejer och gjort ärenden.
Sen åkte jag till Sibylla en stund, lämnade mina gamla jobbkläder och pratade med de andra lite. Fikade med Evelina en stund också, alltid lika kul att prata med henne! Sedan tog vi följe hem och diskuterade 'Pubis-Linnea', kan man säg då alltså, HAHAHA!
Sedan var jag hemma hos Cassandra en stund eller två, där gosade och lekte jag mest med lilla Antero, han är nog världens finaste!
Jag har precis käkat kräftor hos mina kära föräldrar.
Om en halvtime så blir det kanske en runda in till Ljungby igen, jag gillar inte hela den här grejen med Ljungbydagarna men jag känner att jag vill göra något nu när detta är min sista helg i Ljungby..

Aja, hoppas att Ni också har haft en bra dag, vi hörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar