onsdag 17 augusti 2011

Godmorgon!

Jag har lyckats totalvända på dygnet, utan mening. Inatt (imorse?) somnade jag klockan halv sex, inte okej, inte okej alls.
Så kvällens uppdrag blir att somna i tid (hur det nu ska gå till??) Eller att vara uppe hela natten så att jag kan somna i tid imorgon..
Fast innan det ska jag ut på äventyr! Wihoo, ska åka till ett gammalt stenbrott uppe i skogarna och gissa om jag tänker fota en massa, nu när jag har en duglig kamera :))
Haha, jag har totalstruntat ljungbydagarna kom jag precis på, okej, det är okej, jag är ju faktiskt inte särskilt glad i hela grejen med Ljungbydagarna anyway, det är mest karnevalen som är kul men i år är vi ju inte med så jag känner mig inte särskilt peppad på att gå ut och göra något.
Fast kanske endå att jag ska det i helgen, det är endå min sista helg i Ljungby ??

Jaja, jag bara babblar om konstiga saker (?) och måste faktiskt sticka nu, ska fixa lite grejer innan äventyret!

HEJDÅ SMÅBARN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar