onsdag 31 augusti 2011



HEJ!



Det var ett tag sen, men jag har haft så himla mycket för mig så har helt enkelt inte riktigt haft dig med dig kära blooooggis (haha jag hatar ordet 'blogg' låter så töntigt, men ändå).



Jag har varit hemma tidigast klockan 18.00-18.30 alla dagar och jag har gått upp klockan senast halv sju, så jag har varit rätt slut!



Iförgår vart jag faktiskt riktigt sjuk när jag kom hem från skolan, så jag kunde inte gå dit igår :( Men idag har jag mått prima, haha!



ikväll har det faktiskt varit riktigt fint väder också, trots att jag trodde det skulle regna, så jag är glad! Har suttit och skrivit min svenskauppgift i solen och så :)



Nu tänkte jag gå ner till min käraste Onkel och dricka lite te och kolla på TV, hoppas ni har det lika bra som jag PUSSHEJ! :)

1 kommentar:

  1. Älskade Morris! Vad skönt att höra att du har det bra trots boendeknaset.
    Men BILDER tack! :D
    Puuuuuuuss

    SvaraRadera