söndag 7 augusti 2011

Jobb avklarat!

Hejsan! Hur mår ni ikväll? Ni är antagligen ute och festar men jag jobbar och sitter sen hemma..
Gick iallafall hur bra som helst idag på jobbet! Var knappt ingen där, så det mesta jag har gjort idag har varit att städa, skriva listor på saker som andra kan städa och varit allmänt glad och trevlig.
Åh juste, jag lurade hela bunten på jobbet, hahaha! Så himla kul, nästan roligare än den gången Micke lurade mig, hahaha!


SJUKT KUL


Men iallafall, imon blir min sista jobbdag och det känns så jävla konstigt, gud, sen har jag inget jobb, lite ångest faktiskt. Men innan jobbet ska jag och Louise cykla till Nikkis Mammas affär (Nikki är min kusin, typ), det är en socondhand butik och den är helt fenomenal!
Men det betyder också att vi ska cykla från Ljungby hela vägen till Strömsnäs, men det är nice för det blir sjukaste motionen!

Jaja, har inte så mycket mer att säga, vi hörs imon,
PUSSHEJ



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar