tisdag 16 augusti 2011

Om en vecka

så börjar jag nya skolan, Sjöfart på Lindholmens Tekniska Gymnasium. Jag är rädd, spänd, glad och förväntansfull. Det ska bli så kul! Men läskigt.. Fast mest kul.
Tråkigt att jag inte kommer kunna bo i Göteborg på ett tag och att behöva pendla från Varberg, men kul att bo hos min käraste Onkel.

Nog tjatat om det.
Sommaren är tillbaks! Det är soligt och hela 25 grader varmt! Vilken Lycka!
Så nu tänker jag göra mig iordning, sätta in en ny maskin tvätt, hänga upp tvätten och sedan SOOOOLA.
Lite senare idag planerar jag också att åka in till Ljungby, jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska göra där, kanske ta en kopp kaffe med någon trevlig själ? Fast sen måste jag ju handla nytt te också, massvis med te faktiskt 8) Och så behöver jag handla jordgubbar, helst frysta, mums!

Så ni får har en bra dag så ses vi ikväll, HEJRÅÅ! :)




Ps. Jag håller på att lära mig Finska så det hänger postitlappar i hela huset med finska på. Idag har jag mest lärt mig 'vaatekaappi' som betyder garderob.
Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar