söndag 14 augusti 2011

När jag inte kan sova




så brukar jag oftast gå, kolla runt lite på internet och beställa lite saker från olika onlineshopping sidor,


sen brukar jag dricka massvis med kaffe och sedan massvis med vatten.


Då brukar jag bli himla kissig och tar mig till toaletten (fast jag väntar såklart till sista sekunden, jag gillar inte att kissa, det finns råttor),


på toaletten kollar jag mig i speglen och funderar på om det verkligen är okej att se ut som jag - och så gör jag en Jasmin och fnissar åt mig själv.


På toaletten är det alltid kallare än i resten av huset så det är ofta jag börjar frysa och komma på att jag kanske ska ta ett bad.


Och bada brukar jag faktiskt nästan alltid göra på nätterna när jag inte kan sova.


Men halvägs genom badandet så brukar varrmvattnet ta slut så då måste jag snabbt duscha av mig i det kalla vattnet och tvätta ur schampot samtidigt som vattnet blir kallare och kallare.


När jag kliver upp ur badkaret brukar det inte finnas badlakanhandukar så då brukar jag vara tvungen att komma på en nödlösning, vilken allt som oftast brukar vara kökshanddukar eller vanliga lakan.


Sen brukar jag väldigt ofta läsa böcker eller tidningar i en eller två timmar,


för att sedan omkring klockan 04.00, kunna somna.




Så brukar det gå till när jag ska sova, hur brukar Ni göra ? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar