lördag 3 mars 2012

PLUGG

jag HATAR att plugga -basic Safety, det är inte ens lite kul. JAG HATAR DET
FAN JÄVLA ÄCKELSKIT
Och min Pappa är sämst på att förklara saker.
SÄMST
"Nä fy vad du är taskig och otacksam nu" JAG ÄR FÖRFAN INTE OTACKSAM JAG ÄR SJUKT JÄVLA TACKSAM MEN HAN ATT HAN FÖRSÖKER MEN DET HJÄLPER TYVÄRR INTE MIG ETT ENDA JÄVLA SKIT
min lillasyster beter sig som en jävla idiot också. sjukt obstinat är hon
Fiskar passar inte ihop med skorpioner.
Och hon är mitt uppe i sin jävla 10års "jag-gör-som-jag-vill-och-lyssnar-inte-på-någon" trots tid.
FAN JAG ÄR IRRITERAD
vill ta ett täcker och en kudde och lägga mig ute i skogen och känna tall-doft.
Men nej, jag pluggar sjöfart så jag ska inte få ha ett liv utanför skolan.
Nejnej, bara plugg plugg prov prov
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

2 kommentarer: