torsdag 22 mars 2012

20:34 Frippa

HIHI
Jag gör en frisyr, hoppas på lockigt hår imorgon :D

För jag ska träffa min familj och ha lite födelsedagsfirande, kommer bli AWESOME, har saknat dom så mycket, grät faktiskt lite nyss. (OMG sån lipsill, men kom inte här och kom om ni bor med er familj/bor nära er famlj, INGEN FÖRSTÅR HUR DET KÄNNS hahahahha )

Ska leta upp några fräsiga kläder också, kanske ska jag vara färgglad och ha världens mest turkosa kjol?? Eller så klär jag mig i min absoluta favoritfärg, svart! Ja, jag vet att det kanske att ta det lite för långt, svart är en oerhört vågad färg!
Får helt enkelt se hur ja gör.

HAHAHA insåg precis att jag har gjort ett helt inlägg om hur jag ska se ut imorgon, vem bryr sig egentligen?? hahaha

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar