onsdag 28 mars 2012

23:33 Amigos

Hejsan hallå, jag ville bara säga att jag har ägnat kvällen åt plugg, imorgon ska jag till Rosenhill (även om Naomi och Marre har körtelfeber och inte kan följa med, jag får vara lonely) och plugga lite till samt träna och simma.
Ska bli en effektiv dag.
MEN för att jag ska orka så har jag nu planerat en dejt med sängen, ska bli så skönt att sova.

Men först, jag har tänkt på en sak, är det inte fruktansvärt tråkigt att vi i Sverige aldrig har riktiga dejter? Det hade jag velat ha.
Ni vet typiskt USA-style, dejt a la movie, killen hämtar tjejen i sin bil, killen bjuder tjejen på middag, sen kör killen hem tjejen, dom kysser varandra, tjejen går hem, sen någon dag efter så ringer killen, men sen ytterligare några dagar senare ringer inte killen, tjejen och killen bråkar och tillslut kysser dom varandra i regnet och gifter sig och är lyckliga i alla sina dagar.
Så vill ju alla ha det.

Äh, måste kila nu

PUSSHEJ

1 kommentar:

  1. Ha vilken kvinnosyn. Varför kan inte tjejen köra, bjuda eller ringa?!

    SvaraRadera