söndag 11 mars 2012

20:56 Skrattar åt mig själv.

Innan jag berättar så måste ja gbara fråga, är 'mig själv' egentligen ett ord? Ska det vara 'migsjälv'?? Hmmm..

Back 2 the business.
Jag har flyttat mig från sängen för första gången idag. Jag satte på kaffe och satte mig i soffan istället.
Jag har inte kissat. Inte druckit. Inte Ätit. Och jag är inte ens kissig/törstig/hungrig.
Är detta normalt?
Fattar inte.

Och just det, hörrni! Har jag visat er Billie? Jag fick hen (vet inte om det är en kille eller tjej ännu.) av Naomi och nu är Billie och jag bästa kompisar!
För övrigt så om jag skulle råka få en dotter så skulle hon heta Billie.

Här är Bilen Billie iallafall:
Dålig cambild men ah.

Jag upptäckte dock precis att Billie egentligen är en fyrhjuling, men jag kan ju inte precis döpa hen till 'Fyllie'.
Nä, tack och hej alla fanz <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar