tisdag 27 mars 2012

08:52 Morgon

Jag har haft en jävla äckelskitmorgon.
Jag vaknade i tid imorse, så då var allt frid och fröjd. Men jag fastnade hemma för att jag inte hittade mina böcker, så jag var tvungen att kubba till bussen, men missar den. När jag sen väntat på nästa buss så kommer jag på att jag har glömt min väska hemma, då går jag hem och hämtar den och missar därför buss nr.2. När jag är vid bussen igen så minns jag att jag skulle haft med mig Alice väska också, så jag skyndar hem och hämtar den och missar alltså buss nr.3. Springer tillbaka till bussen men hinner inte med buss nr.4. Så jag får vänta i en kvart på nästa.
När jag sen ska hoppa av bussen så ser jag båten jag ska ta och tänker att jag måste hinna med den så jag måste skynda mig. Jag trillar ner för trappan i bussen och slår mig som fan, och inte nog med det utan där står busskontrollanter som vill se mitt busskort, och hur ofta kollar dom biljett på dom som hoppar av?!? Jag missar alltså båten, men när jag väl är i skolan och ska gå till lektionen så är dörren låst och ingen öppnar. Så nu sitter jag här i min ensamhet utanför skolan och vill mörda alla på hela planeten.
Fuck this shit, jag tänker sätta mig lika ensam på ett café och käka frulle.
Lonely as fuck. 😢😭😡

1 kommentar:

  1. Typ 90% av dina blogginlägg är gnäll och klagan, har du tänkt på det??

    SvaraRadera