onsdag 14 mars 2012

19:57 Dancinging & smiling to make u happy

Dansar och sjunger till olika hardcore dubstep låtar, känner mig som ett fån och fnissar åt mig själv.
Detta bevittnar min lillasyrra som jag förtillfället även camar med.
FnizZ

Om ni undrar så har jag även sjukaste hemlängtan.
Och jag känner mig galet desperat efter ett jobb, eller inte ett jobb utan pengar.
Jag gick in på flashback och sökte på 'snabba pengar', förslagen jag hittade var att langa knark, stjäla lastbilars last, eller sälja mig själv.
Vilket låter bäst? Vad ska jag välja liksom?

Näh, det blir inget med det, jag antar att jag är tvungen att försöka hitta ett jobb precis som alla andra hederliga människor.
Hade jag varit 18 så hade det varit enklare. Jag hade band annat kunnat delta i olika medicinska undersökningar, vilket jag har hört att man år feeta cash för.

Men ah, jag får vara fattig ett tag till.

PUSS PÅ ER

ÄLSKAR att camen får mig att se 30 gånger snyggare ut.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar