måndag 12 mars 2012

20:23 JAG TROR ATT JAG HAR EN IDE!

Jag har funderat ett tag på hur jag ska fira min födelsedag men nu tror jag att jag vet!
Jag funderar på att samla ihop mina Gbg-kompiZar och bara ha en liten mysig picknick i Botaniska.
För det är ju himla mysigt väder!
Så kan jag typ baka paj, och göra fruktsallad och fixa något gott att dricka och bara sitta på berget med filtar och umgås :D

Jag, Naomi och Marre snackade lite löst om att picknicka där i helgen men det ska tydligen bli dåligt väder fredag, lördag och söndag :(

Jag vet inte riktigt, men jag tycker det skulle vara en nice chillikväll, undra om mina friendZ skulle tycka det var kul ? Jag får minsann höra med dom :)


Sen vill jag också dela med mig av hur ond jag är, jag har smsat min Mamma hela dagen utan resultat (trots att jag berättade att jag fick jättebra resultat på maskinbefälsprovet och annat bra jag har gjort) och jag har även bett henne ringa mig ett antal gånger idag men hon har vägrat höra av sig!
Nu skrev jag något i stil med "gud vad kul att du bryr dig Mamma" och då ringde hon upp direkt, MEN, jag tänker vägra svara, hon ska minsann få undra....

MOHAHAHAHA!

TACK OCH ADJÖKEN

1 kommentar: