måndag 19 mars 2012

17:13 Ur fas

Hej!
Jag har haft världens goaste dag, mötte upp med Pappa vid elva tiden och käkade lunch, fish n' chips, ofantligt gott, satt och snackade hur länge som helst. Min fina Pappa <3
Sen åkte vi till Lindholmen och hade kvartsamtal, jag fick massa med beröm och så lite skäll.
Gick bra med andra ord.
Innan Pappa åkte igen så satte vi oss på en uteservering och hade det allmänt gött.
Det faktum att jag inte har haft några lektioner idag gör mig lycklig.
Något som däremot känns mindre bra är min födelsedag imorgon, första gången jag inte tillbringar min födelsedag med min Tvillingbror och min Familj, vilket känns knasigt, sen att jag fyller 17 känns inte okej, känner mig verkligen lastgammal nu. Mynten vänder snabbt här, förra födelsedagen kände jag mig liten.
Men jag känner mig verkligen väldigt gammal, känns som att jag kommer dö snart, jag är halvägs typ.
Är det såhär jag ser ut!?!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar