torsdag 8 mars 2012

23:07 Nattuggla

Varför vill jag alltid bada såhär sent?
Jag har inte ens ett badkar, men jag kan ju fetglömma att jag skulle kunna duscha såhär sent utan att störa någon, jag tror 22 är gränsen innan det ska vara tyst, och duschen är ju inte precis diskret heller, för när man sätter igång duschen så sätts även en fläkt igång som brummar så att hela kvarteret skulle kunna vakna.
När jag är hemma på Bäckamåla så är  det oerhört skönt att kunna bada, och att kunna bada mitt i natten utan att väcka någon, jag är faktiskt ganska ledsen för att jag inte hann bada när jag var hemma förra helgen :(

En annan konstig grej som ofta händer mig på kvällarna/nätterna, jag får oerhörd energikick och känner att jag vill ta tag i saker och ting, och det är inte sällan jag får för mig att promenera eller springa mitt i natten.

Jag brukar också städa, alltså storstäda, putsa, sortera och ha mig, fast det blir lite problematiskt när jag ska dammsuga för det stör ju också och dagen efter har jag aldrig energi till det, haha.

En tredje grej, jag känner mig väldigt ofta väldigt pratig och vill ringa personer, vilket jag ofta gör och förbryllas nästan alltid av att dom sover, fniiizzz.

Ytterligare en sak: jag har alltid 100% koll på saker och ting under nätterna, jag skriver upp saker, organiserar, gör listor och planerar. Under dagarna går jag runt som ett litet frågetecken och har inte koll på någonting.

Ja, det var allt jag hade att säga just nu, ska ta och se på Mulan nu, Peace&Love






"Jag är bäst och en Uggla"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar