torsdag 1 mars 2012

Harry Potter

ÅH JAG ÄR HELT BESATT!
Alla som känner mig vet att jag älskar Harry Potter och dom som umgås mycket med mig märker också att jag ofta gör liknelser till Harrys värld.
Jag är verkligen helt förälskad, och jag skulle kunna sälja min själ för att få börja på Hogwarts, tyvärr har jag ju hunnit bli för gammal nu, men jag hoppas på min lillasyster, hon fyller ju elva i år, och sen min systerson fyller  ju också elva så småningom.
Men något jag är lite ledsen över är den nya hemsida som J.K.Rowling har startat, den skulle öppna i Oktober förra året men den har inte öppnats än! :(
Jag är seriöst inne varenda dag och ser efter, jag följer bloggen och jag längtar till tusen tills det öppnar.
Och just det, jag såg ett ascoolt recept på Harrys favoritkaka treacle tart och jag blev så lycklig! Jag måste baka det någon dag. Här har ni receptet.
För övrigt så ska jag åka till The Wizarding World of Harry Potter så fort jag bara kan också.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar