torsdag 8 mars 2012

Hallå Där!

Checka in Filip och Fredriks underbara program, Får Vi Följa Med?
Är helt ärligt bland det bästa jag sätt..

Snygg inledning va??
Vad händer annars i mitt liv..?
Har haft en helt okej vecka, men jag är alltid lika slut på torsdagar, trots att det är vår kortaste dag.
Kanske beror på att jag anstränger mig sååååå mycket på idrotten? haha, fnizZ.
Vi hade badminton idag så det var chill som tusan, gör gärna alltid det på idrotten.
Och det är göttigt att börja klockan halv ett imorgon och bara ha en lektion (praktiskt  - svets)

I helgen ska jag på kalas hos Jasmine för att hon har fyllt 17! Så imorgon eftermiddag ska jag införskaffa en present åt henne tillsammans med Marre och förhoppningsvis Elsa.

Alltså, egentligen hatar jag sådana här inlägg, "jag har gjort ditten och datten blablabla" ingen bryr sig lixom, men jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om annars.
Ska jag berätta om mitt humör? ah för det är faktiskt nere i botten, jag känner mig utbränd, haha
Eller borde jag berätta om vad jag egentligen tycker om saker och ting? Nätack, det skippar jag nog, för många tår jag skulle kliva på isåfall.
Så ja, det får bli såhär ointressant och tråkigt tills jag kommer på något bättre att skriva om eller tills mina läsare  slutar läsa.

PUSSOCHHEJ


Delar med mig av bilder på min finaste lillasyster, som jag förövrigt har camat med större delen av kvällen, eftersom att hon är ensam hemma, lilla gullungen <3
Ps. 
Ser ni att det faktiskt har varit grönt gräs och blå himmel?? Det finns hopp! 
Ds. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar