onsdag 7 september 2011

Träden klär av sig

varför åh varför, faller alla löven från träden ?? Det fattar inte jag. Liksom det borde ju bli jätte jätte kallt för dom under vintern då, det hade faktiskt varit lite mer logiskt att dom tappade löven till sommaren..
SÅNT FUNDERAR JAG ÖVER

Snygg inledningsreplik ellerhur ?? ;)
Men jag har en annan sak att berätta.
Jag ä l s k a r att läsa bloggar, det tycker jag är jättekul och idag när jag läste min äldre kusin Jennys blogg (som ni hittar här) så skrev hon att min andra kusin (hennes lillasyster) Josefin hade skrivit på sin blogg (den hittar ni här) om "veckans snygging", alltså att hon varje vecka väljer ut en snygg person som får bli veckans snygging, thats it liksom, och detta hade Jenny copycatat fast döpt om det till "en snygg jävel" för att det passar henne bättre, och nu tänkte jag också göra detta! För det är ju en fenomenal idé :) (Kanske är det en ny trend på G ??)
Men jag tänker kalla det för "Någon att vara kär i"
sååååå, här kommer min första nominering! :)



Någon att vara kär i




Jeff Branson, har bland annat gjort en roll i filmen "I spit on your grave" och det var där jag hittade honom, oerhört snygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar