måndag 12 september 2011

Godmorgon Stjärnglans!

Jorden säger hej.
Ni skiner över oss.
Vi skiner under er.



(Hade inga bilder så ni får nöja er med snygga mig! ;) )


EHEHE
(För er dåliga människor som inte ha sett filmen Hair så är det en låt däri.)

Igår vart en oerhört bra dag!
Jag var och kollade på fyra rum och alla vart oerhört bra, så jag hade beslutsångest innan jag tillslut bestämde mig för ett av dom.
Egen ingång, allting nyrenoverat, tio minuter till havet, omkring en halvtimme till skolan, och så bor tydligen Naomi i närheten! :D
Så den första oktober flyttar jag dit! :D
Åh vad jag är glad.
Ska dock bli lite tråkigt att inte bo med min kära Onkel och Zhenbo då :( Jag som har haft det så bra här! Det enda som är jobbigt är att det är så långt in till skolan och Göteborg, blir mycket pendlande..
Men jaja, ska bli skönt att vara on my own också, lixom få klara mig själv och så :)


Förresten, jobbet i lördags vart tungt! Hade 120 gäster bokade i restaurangen plus vanliga gäster, fast allt gick jättebra förutom att jag var tungen att jobba över i två timmar..
Efteråt gick jag till Sibylla och hälsade på mina kära vänner, och åt en bit mat.
Erik och Evelina skulle tydligen på kurs i Göteborg i oktober (om jag inte minns fel??) så då har jag bestämt att dom ska hälsa på mig om dom hinner! :D
Åh så kul det vart att träffa dom igen, och att snacka massa skit med Evelina, haha dom håller mig informerad vad som händer trots att jag inte jobbar där! ;)

Nu tänker jag gå upp och käka frukost, och kissa haha!
För på toaletter på andra våningen kan inte råttor klättra i, tror jag, dom kan ju inte hålla andan hur länge som helst, eller hur ?? :)

Vi ses!
HEJRÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar