söndag 4 september 2011

HEJ!

Jag skulle mest bara säga att min dag har varit helt perfekt. Har varit ensam i min Onkels hus och bara haft det bra.
På förmiddagen när solen fortfarande var framme så satt jag mest bara i solen läste, pluggade och utförde yoga.
Jag åt frukost ute i solen också, rostad macka med Zenbos hemlagade körsbärsmarmelad och så gott det vart!
När molnen täckte solen gick jag in, pluggade lite, jag gjorde små kort med alla 'båtord' på och på andra sidan stod förklaringen, hahaha, precis som när jag var liten ;) Jag gjorde även framsteg i matten så snart kan jag dethär!

Nyss kom Jukka, Zenbo hem och dom hade Zenbos systerdotter med sig som ska vara här ett par dagar kul! Dom hade också med sig maaaaaaassa frukt så just nu sitter jag och äter världens godaste persika till kvllsmat! Åh jag gillart!
Nu måste jag gå och lägga mig för det blir en lååång dag imorgon, måste gå upp klockan halv fem och sen gå i skolan tills nästa halv fem och sen är jag inte hemma innan klockan sju iallafall, kan ju säga att det hade varit gött med ett boende i Gbg just nu.
Fast det trevliga sällskapet här väger upp pendlandet sådetså!

Såhär ser det ut på 'mitt' rum där jag bor just nu, i min kära Onkels hus. :)

Min na väska!

Just hanging out in the sun, reading and stuff you know ;)

SOLEN! <3

GODNATT PÅ ER!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar