lördag 10 september 2011

Godmorgon!

Det är galet jag vaknade för typ en halvtimme sen, helt utan att behöva vakna och helt av mig själv Klockan halv tio på morgonen :O
DET är gaaalet..

Jaja, kvällen/dagen igår vart helskön, först skola, sen häng i city med Naomi för att köpa en present till Lykke, sen tåg i TVÅ OCH EN HALV TIMME (galet drygt det var..) för att fira min storasyster Lykke som fyllde år igår. Hon fick en hel hög med presenter i utbyte mot tårta, kakor, bullar och goood mat. Kvällen var så himla trevlig, så kul att träffa mina syskon och mina älskade föräldrar. Saknar dom så mycket när jag är i gbg..
När vi skulle åka hem sen på kvällen så var det meningen att jag skulle ta tåget till älmhult eftersom att det inte riktigt fick plats i bilen, men jag missade sista tåget, HAHAHHA, så fick tränga in oss i bilen och köra på. en sovande lillasyster i knät är ju kul... ;)

Här kommer lite bilder från skolan och kvällen, docck så är det himla dålig kvalitet, det är bilder från min telefon.. :/
Just chilling on the train..

Traams på verkstadslektionen!

ehe, tramssss..

David & Kristoffer :) (vart det rätt namn nu?? har inte lärt mig ännu, wäääh)

All uppmärksamhet riktas mot sågarna Marielle och Klara! ;)


Noa on the Lektion (YES i lööv svengelska :DD)


Klara & Ditte

ÅH JA! På måndag ska jag träffa Maria Montazami och ja, jag tänker tvinga Naomi gå dit med mig :D

Cassie & Antero [eller] Mor & Son

Finaste Antero & Lykke


PAKETÖPPNING!


Det var allt jag hade att säga, nu ska jag strax åka och jobba vi ses!
HEJRÅÅÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar