torsdag 15 september 2011

PMS

GUUUD jag ber Dig, befria mig från min hemska mensvärk och mitt galna humör, så loovar jag att bli en bättre människa.

Har varit en bitch idag. Fast håller tummarna för att det inte har märkts, jag försökte vara glad iallafall..

Nu är det som så att jag har precis letat upp grejen till telefonen som gör att man kan överföra bilder till datorn, men sen tappade jag bort den igen så ni får vänta på bilder tills en annan dag!
Men jag har faktiskt varit en bra bloggare idag, har tagit massvis med bilder och så :))
OCH JUSTE!
Igår käkade jag sushi för första gången i mitt liv! Och det var såklart japanska Naomi som introducerade mig i den här F A N T A S T I S K A maträtt, åh så gott det var! Lätt värt att göra om! :D
Sen köpte jag en ny töjning också, 8mm, och en till min käraste storasyster Cassie , och det skickade jag på posten idag, snacka om att jag kände mig vuxen när jag gick in på pressbyrån köpte en Illustrerad Vetenskap, en kaffe och frimärke, eheh, JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA!

Nu tänker jag ta en snabbsnabbsnabb dusch ( har bara 20 min på mig!) innan jag går ner och ser på halv åtta hos mig, det har blivit lite av en tradition att sitta framför TV:n med min käraste Onkel och äta frukt till efterrätt och se på halv åtta hos mig, SÅ NU MÅSTE JAG RUSA
Och JA, jag skiter fullständigt i allt jag egentligen borde göra för jag har ont.

PUSSHEJ!

1 kommentar: