torsdag 8 september 2011

Hallå Elleer!

(tänk er att jag sa det på göteborgska!)

Jag är hemma från skolan och har precis käkat.
Skolan vart helt okej idag faktiskt, hade en matte lektion klockan halv elva och sen informationsmöte i bamba, sooft!
Fast vi hade lång håltimme mellan matten och bambamötet så jag, Coco och Nemo  drog till city och hängde runt i affärer och sånt, vi handlade alla tre varsin töjning, (haha, grupptryck?? ;) ) Naomi 3mm, jag 6mm och Marielle 8mm ehe,
Naomis ä den vita, den svarta är min och den randiga är Marielles :)
sen handlade jag en present till min syster också! Och nej inte till Lykke som fyller år imon utan till Cassie för att.. jag är så snäll :D
hmm vad kan det vara ?? ;)
När vi tog bussen tillbaks till skolan och mötet så satte det sig en tant bredvid oss, hon var jätte trevlig och pratade med oss haha! När Naomi sitter och läser upp våra horoskop så frågar tanten om Naomi inte kan läsa hennes också och det gör lilla Naomi, i horoskopet så står det: -Vissa olägenheter tonar fram. Var på din vakt i allt samröre med personer du inte känner!
HAHA
så jävla kul ju XD

I bamba vart det bara jag, Naomi och Marielle som gick på det mötet, och dom hade förväntat sig 100 HAHA, antagligen så hade de andra gått på idrotten som vi skippade för att gå på informationssaken..
Som belöning för det så fick vi 'presentkort' i caféet!

Wohho! ehe ;)
Innan vi åkte hem så hann vi med 'dagens outfit' bilder (eftersom att jag och Nåååmi är världes bästa bloggerskor!) 
Poseing.. ;)




tramsar
..



Det böjar spåra ur..

Det har spårat ur, Marielle kände för att rofla ju.. ;)


Nu måste jag packa för imorgon åker jag till Malmö och firar Lykke och sedan hem till mitt kära Ljungby, för att på lördag jobba på mitt förra jobb och sen på söndag åker jag och kollar på boende i Göteborg! :)


PUSSHEJ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar