onsdag 7 september 2011

SKOLA

Jag trivs såå bra på min skola och i min klass.
Tänkte bara säg det.
;)

Kom hem för en timme sen eller så och då diskade jag och sen bara dog i sängen.. GUD SÅ TRÖTT ÄR JAG! Börjar faktiskt bli riktigt jobbigt att tappa såhär mycket sömn, men på söndag ska jag titta på några rum/lägenheter och hoppas att alla håller tummarna för att det är något bra nu, så att jag får flytta snart!
Fast det kommer bli lite tråkigt att flytta också, jag har det så bra här hos min morbror, det känns nästan som hemma, fast renare och lugnare haha! ;)
Det är så mysigt att äta middag tillsamans med honom och Zhenbo, och titta på TV och sånt, kommer kanske bli jobbigt att göra sånt helt ensam sen..

JAJA

Nu tänkte jag sätta mig och plugga lite matte som jag äntligen börjar förstå, YES ;) och läsa lite i svenska boken, som förövrigt känns lite bättre nu när jag har kommit in i den lite mer :) Han den där Gardell har ett bra skriftspråk men själva historien är ganska tråkig..

Och juste, jag har kpt en present till min kära Mamma! En bok som hon har sagt hon ville läsa, Patrik Sjöberg - Det du inte såg, hoppas hon blir glad! Någon som har läst den och vet om den är bra ? :)
Såhär ser den ut iallafall:

Och här kommer lite andra bilder, från skolan då alltså:

Engagerad_chey_95

Svala, weeey! ;)

Som ni ser så har vi en del lååånga dagar.. MEN JAG GILLAR TORSDAGEN :D


Stor och tuff motorsgrej, typ en cylinder har jag för mig :))



Edit: Nu är klockan tio över sju och det är alltså två timmar sen jag kom hem, blev avbruten mitt i skrivandet, vart ju tvungen att äta lite, och hemlagad kinesisk mat tackar man ju inte nej till ;)
Men nu tänker jag springa och duscha, vi hörs en annan dag!
Och hörrni, missa inte Idol ikväll nu ;)




Tack för mig! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar