lördag 3 september 2011

PLUGG

Godmorgon och hallå! (har i och för sig varit vaken sen elva så godmorgon är kanske fel uttryck)
Ännu en dag med solsken och det känns bra! Paraplyet som jag inhandlade eftersom att SMHI sa att jag skulle det verka ju knappast behövas, and it feels good!

Jag har precis fikat med min kära Onkel & Zenbo (stavade jag rätt nu?? hmmm) och det känns ju helt okej, det är liksom tack vare kakorna jag har mina fina och oerhört kvinnliga former, haha, för palla bry sig ;)
Annars känns det som att jag har ägnat hela dagen åt att plugga, plugga och plugga.
Jag har läst i boken vi fick på svenskan, Jonas Gardell - "En komikers uppväxt", ehe, den suger faktiskt rätt hårt, iallafall ännu så länge, men det är okej med mig :)
I matten arbetar vi med 'Trionometri' och jag känner mig helt lost :s Jag brukade alltid vara bra på matte, bäst i klassen typ, men nu fattar jag precis INGENTING. Kan i och för sig bero på att jag ännu inte har köpt någon miniräknare, så det måste jag göra på måndag..

Just nu sitter jag och renskriver svenska uppsatsen om 'Maritiman' (och för er obildade människor som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är ett slags fartygsmuseum ;) )
Ehe, man skulle skriva en sida men jag har börjat på min andra nu, ehe neeerd* :D
Sen på måndag ska vi ha test på olika sjöfartsord och SI-systemet samt talfaktorgrejer, det är mycket nu..

Jaja, jag tycker det är oerhört kul ändåså!

Nu måste jag fortsätta med pluggandet men vi ses senare!

PUSSOCHHEJ!

1 kommentar:

  1. Men Allan då! Boken är ju jätte bra! Tillome mamma har läst den. Vi Ahonens är stora fans av Jonas Gardell ju?! Vad är det med dig?!
    PUUUUUSS

    SvaraRadera