måndag 15 april 2013

you could call it "dejting-annons"

röv
jag kan inte sova
fuck

tur att första lektionen imorgon är inställd för oss som var på studiebesök iallafall!
Så i get to sleep ända tills åtta-isch.
Vi början tjugo i tio så att ehh

Vet ni vad jag har tänkt på?
Jag hade varit en awesome flickvän.
Fattar inte varför ingen vill bli min man..
Allvarligt talat,
jag har sjukt bra musiksmak,
jag är duktig på att laga mat,
jag bråkar inte,
jag säger vad jag tycker, och sen är det bra med det, inget jäkla tjat,
jag är inte överviktig,
jag går inte omkring i mjukisbyxor,
jag är sjukt rolig,
jag har stora bröst,
jag har f a n t a s t i s k filmsmak,
jag är smart,
jag har jobb (inte bara ett utan två)(och fritid över ändå),
jag har en himla bra familj med sjukt roliga familjemiddagar,
jag är mig själv,
och jag är allmänt superball.

Seriously guys, jag är inte farlig, jag är redo för någon nu tack.

Har dock några få, små krav.

1. Du får inte vara 7 (eller fler) år äldre än mig. (jag har lyckats hitta ett antal killar som har visat sig vara perfekta, om det inte vore för den jävla åldern)(men du får inte vara yngre eller lika gammal som mig heller)
2. Du måste vara längre än 167cm. (funkar inte med kortare killar.)
3. Du får inte vara för klängig. (i need space. och vissa dagar behöver jag vara ensam. och jag gillar inte att hålla på och snuttegulla och dela på allt, det är bara jobbigt)

Sen är det även plus ifall du:
* Har skägg och/eller mustasch.
* Har tatuering(-ar)
* Kan spela ett/flera instrument eller sjunga.

come n get me boys


mvh.
desperat_chey_som_vill_ha_en_man_95

1 kommentar:

  1. Fan vad dåligt självförtroende du har alice, alltså du måste göra något åt det, behöver du hjälp????

    SvaraRadera