onsdag 10 april 2013

Waitin' on a sunny day

I'm waitin', waitin' on a sunny day.
Gonna chase the clouds away.
Waitin' on a sunny day.

Bruce Springsteen – Waitin' On A Sunny Day

Bruce.
Det var så fint när vi såg honom i somras! Så. Jävla. Fint.


Annars då? Jo jag skulle plugga hela dagen och vara duktig osv osv osv men det slutade med att jag gick och hälsade på min granne istället, kom precis hem nu.Och har prov imon.
Ibland känner jag att jag gör de bästa valen.
Men det var trevligt iallafall.

Anyway så kan jag glädja alla med att Mammi har hittat mina nycklar i Småland! Jippikaey mafucker! Nu ska de bara postas hit också. Skynda Skynda !

Imon planerar jag att fika med EbbZ efter skuulan. Sen ska jag ta tag i mitt liv och plugga till all resterande skit vi har i skolan.
Skjut mig.

Guuuuud vad jag är negativ.
Men det är bara för att om jag släpper ut min ilska här så kan jag vara glad och postiv irl sen!
haha

Nu ska jag ta tag i mitt liv.
C u 2morrow

Tja! jag har världens coolaste army-skjorta på mig! Och är nyduschad, har alltså blött, och inte flötigt hår!
ADJÖ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar