söndag 14 april 2013

Hola bitchola

Het guys!
Tänkte ge er en liten update om hur jag tillbringat de senaste dagarna!

Bild 1(stulen från naomi) I torsdags efter skolan åkte jag och Naomi hem till henne och lagade egna dumplings/gioza och massa annan chinesefood. Det vart superlyckat!

Bild 2&3 (också från naomi): I fredags var vi på studiebesök på en av världens modernaste ubåtar! Det var så coolt. Jag hade så mylet energi och vart helt galen, skrattade åt ALLT. Och det var så många män i uniform att jag dog en smula. Jag måste skaffa mig en egen uniformsman! Men jag fick en idolbild med två av dom iallafall!

Senare på fredagskvällen åkte vi hem till Nåmi och krökade, vart ju FF! Haha.
Men jag drog tidigt.

Dagen efter drack jag öl hemma hos min granne, träffade en hög av hans polare och var supertrevligt. Tills han berättar för mig att han gillar mig och gulligull och blablabla
Jag är dålig på sånt så mitt svar var: ja du är ganska trevlig du med. Men det börjar bli sent. Jag måste gå nu. Adjö!

Så det blev ännu en tidig kväll.
Fniss.

Ja, nu vet ni!
Hade





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar