tisdag 9 april 2013

Hej Guys!



Ni anar nog inte hur vuxen jag har varit idag.

Jag har storhandlat massa nyttig mat, köpte trisslott, pantat burkar (för övrigt var det tre pappkassar, helt osannolikt mycket, skämmigt!), gått till återvinningen med alla pappkartonger och skit, städat och tvättat och diskat, och just nu håller jag på och pluggar till alla jävla prov vi har de närmaste veckorna.
Tänker även laga dumplings idag, first time ever, SO EXCITED
Om dom blir goda så ska jag bjuda mina friendZ på det i veckan!

(Sen det faktum att det första jag gjorde när jag kom hem från skolan var att se fem avsnitt av 'HIMYM', sen sov till tre, samt drack cola och käkade godis, tycker jag inte att vi behöver låtsas om)

That moment

Förövrigt så ska jag ge blod för första gången i mitt liv på nästa fredag!
Jag är så glad över att ÄNTLIGEN kunna göra något för att bidra till samhället. (förutom att jag har jobbat och betalat skatt sen jag var 13). Vissa saker är faktiskt bättre som 18åring.

Ha det förjävla gött nu kompisar!

Blek, osminkad och jävlig. Men glad ändå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar