måndag 29 april 2013

I lördags



Hola bitchees
Nu är jag äntligen tillbaks!
Så jag kan berätta om min lördag.

Jag vaknade ju med grym magvärk (och tyvärr har den hållt i sig, har fortfarande ont, ringde sjukvårdsupplysningen och dom trodde jag hade magkatarr, så ska till vårdcentralen nästa vecka... men ja, det var inte det jag skulle berätta om nu..) men vi tre-fyra tiden så ringde Robin mig och undrade om jag ville ses. Och det ville jag. Så jag svalde x antal alvedon och drog in till stan. Vi tog en fika och sen gick vi hem till hans polare och hängde där och spelade Super Mario. It was very najs, men sedan kom det en hög med andra människor. Bland annat en super snygg och super tatuerad Japan, han ska jag para ihop med min kära japan - naomi. he-he

Anyways, dom började kröka så då tänkte jag att det är nog dags för mig att röra på mig, så jag åkte hem till Kamilla, där en hög med människor hängde.
Vi chillade påt, och sen drog vi till slotts, och mötte senare upp Emil och Mattias innan vi drog på bio.

Vi såg på Iron Man 3 och den var så sjukt jävla bra.
Iron Man 3 (2013) Poster
Se den. Allvarligt, se den. Bara gör det.


Well well, jag kan inte riktigt komma ihåg om jag gjorde något annat den kvällen ?
Och jag minns fan inte vad jag gjorde igår.
Gjorde jag ens något?

lol

guldfisk.

Wellwell,
jag ska bomba er med tusen inlägg ikväll, be prepared.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar