lördag 27 april 2013

Party igår, bakis idag

Godmorgon!

Har legat vaken en stund nu och försökt klura ut om jag gjorde något pinsamt igår..
Men jag tror fan att jag klarade mig, trots att jag var full som ett ägg.
Ska höra med mina friends senare...

Men det var kul! Faktiskt.
Ska lägga upp de få bilder jag tog lite senare....

Om någon timme så tror jag att jag, Naomi och Danielle ska på waffleparty by vans på hollywood.
so najs

skippar grillfest på Brännö ikväll, är bakis som en ekorre plus att det är långt och krångligt att ta sig dit. Och jag har lovat mina kära polare att vi ska på bio ikväll.
Vi ska se Iron Man 3 ! Wooh!


Jaja, di va di hele

adjö

this is how bakis jag är

svullna läppar, svullen näsa, ringar under ögonen och smink i hela fejset.

men är glad ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar