torsdag 25 april 2013

Long time no see

Hallojsan!

Idag är en bra dag.
Den senaste veckan har jag haft lite av en ensamhetsperiod, men nu har det äntligen släppt.
Så gött!

Dessutom har jag sovit så jävla djupt inatt, vaknade innan klockan ringde imorse, vid åtta-tiden, så jag hade tid att chilla, dricka kaffe och vakna till ordentligt.

Just nu sitter jag i skolan och är klar med allt jag ska göra (i princip) så jag kollar mest runt på internet och har det gött. HAr bara en lektion idag, började klockan tio och slutar tolv. GÖTT FUCKING MOS

Känns som att våren är påväg, finally, och vilken musik passar bättre än reggae då?
Ingen.

Senare idag så ska jag hem till Nåmut, vi ska ha filmdag och ha lite kvalletid.
Will b najs.

Me unt Marrelito chillin @ di lektion. 


Ha de gött kompisar!

Ps. Marre hälsar puss.

adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar