söndag 15 januari 2012

Snälla nån,



Ärligt talat, varför bara adda randoms?
Vad får mig att verka intressant när jag har gömd profil?
Eller satsar du på att få så många vänner som möjligt?
Ärligt talat, varför skulle du någonsin bry dig om vad jag delar på facebook, och vad får dig att tro att jag skulle bry mig om dina inlägg?
Okej jag har inte bara folk jag känner på facebook, men jag försöker iallafall. Jag gjorde det dumma misstaget att acceptera alla i början och jag har inte riktigt ork att sortera ut nu.
Och jag jag lägger till folk jag inte känner till 100%, facebook är inte till bara för bästa vänner, utan för bekanta. Jag lägger till folk jag har träffat kanske en eller två gånger och jag vill lära känna mer.
Jag kollar inte bara på rekomenderade och tänker "åh, tre av mina facebook kompisar känner henne, så henne bryr jag mig om" och sen visar det sig att dom här tre vännerna är ens kusinbarns kompis som man också blev rekomenderad och la till.

äh, låter jag som en surkärring nu?
SORRY

Måste sova nu, ska upp om sex och en halv timme, var bara tvungen att gnälla av mig.

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar