tisdag 3 januari 2012

Ehm, jag är Lonely och här får ni en lista på personer jag har ringt idag:


  • Mamma (flera gånger) - hon svarade när jag ringde sjunde gången, och det hon sa kan summeras som: 1. Mm. 2. Aha. 3. Ja men det var ju bra Alice.  Sen var hon "tvungen" att lägga på efter två minuter..
  • Cassie - hon svarade inte.
  • Michelle - gick det inte att ringa till.
  • Hem - ingen som svarade, trots att jag ringde FEM (!) gånger med ungefär en halvtimmes mellanrum.
  • Min Tvillingbror - Det enda han sa var att han kommer och hälsar på mig imorgon.
När ingen kunde (inte ville??) prata med mig så kom jag på en sista utväg.
Jag kunde ju ringa min syster, Smilla (som för övrigt är tio år) och äääääntligen tänkte jag att någon kanske ville prata med mig. 
Men Icke.
Hon åt faktiskt och hade inte tid med sin gammla syrra.
Jaja, det är väl dags att jag inser att jag är mobbad, och så kan jag fortsätta mitt ensamma filmtittande.

Ensam chey_95 söker Ensam kille_92-95 att dela tillvaron med. 
Gillar att skratta, filmer, musik och att ha rätt.
Nås via denna fantastiska blogg, facebook eller telefon.
Ska bli oerhört spännande om den rätta kanske finns där ute för mig (eller ah, du behöver inte ens vara den rätta, jag vill bara ha en mans närvaro så är jag nöjd)
TACK OCH HEJ
/desperat

haha
måste sova innan jag avlider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar