söndag 15 januari 2012

03:40

HEJ!
Jag har precis kommit hem och det har varit en bra dag.
Träffade Alice, Linda och Naomi för att planera London resan ytterligare.
Tramsade runt och Alice välte ut massa chips på ÖB, så jag dog av skratt..
Sen åkte vi till Askim och träffade Alexandra och andra Askimfolk.
Vi drog in till City, mötte upp David och drog oss vidare mot Hisingen för Ferre hos Lukas.
Jag blev erbjuden massa alkohol, men duktig som jag är så tackade jag snällt nej, och det kändes jävligt gött sen när dom andra började må lite dåligt..
Sen drog typ alla till Beryll och där skiljdes vi åt.
Jag fick faktiskt agera vägvisare och lite Mamma, eftersom att jag var den enda nyktra, haha.

Ja, nu ska jag försöka somna till en film och det första jag ska göra imorgon är att käka mat, jag är så sjukt hungrig, har bara ätit typ en eller två mackor idag, och får inte laga mat mitt i natten eftersom att jag delar boende..

Det var väl allt, kolla in Alice eller Lindas blogg om ni vill se bilder från idag.

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar