fredag 20 januari 2012

HAHAHA

herre jissaness jag är trött på er.
KÄNNER INGEN INSPIRATION

Idag är det 25 dagar sen jag träffade min Mamma. TJUGOFEM JÄVLA DAGAR.
Jag har aldrig varit borta från henne såhär länge..
Det känns jävligt knasigt.

Men på sportlovet ska jag minsann hem, det är bara (haha..) en månad kvar..
Och då ska jag ha med mig saker från London och så ska jag ha med en överraskning! Woho, heja mig.

ÅH apropå heja mig så fick jag A på idrottsprovet vi gjorde för ett tag sen! Fick bäst resultat av alla i klassen och bara ett fel på hela provet..
HIHI
Jag är nöjd.
I sjuan, åttan och nian så var jag på typ tre idrottslektioner (men fick förvånansvärt nog g!) och jag engagerade mig inte alls.
Nu när jag har börjat på den här skolan så har jag bara missat två idrottslektioner, varav en som inte gills efter som det var en schemabrytande dag.
Iallafall, jag har gjort ett rejält framsteg och det känns gött.


Japp, ni ser ju hur sliten jag känner mig..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar