torsdag 5 januari 2012

Hei Alla Hjärtan på Jorden!

GÅRDAGEN:

Jag och Jack åt ju mysfrukost, sen tog jag med mig min Lillebo på sihtseeing, jag visade domkyrkan (dit gick vi även in), jag visade Gustav Adolfs torg -och Gustav Adolf. Kopparmerra och Kungsport, Läppstiftet och Hisingen, min skola och sen stadsmuseet :)
Himla trevligt.

Sen käkade vi (Jack) donken och drog vidare till Marre, där chillidillade och skrattade.
Vi upptäckte också att om någon skulle bina fast mig med händerna bakom ryggen så skulle det ta 13 och en halv sekund för mig att komma loss.

Vi åkte till centralen och träffade Naomi, Jasmine och Theo och alla åkte vidare till Askim för att träffa Alecks och Oliver men dom dissade så vi planerade att åka hem.

MEN

När jag och Jack satt på bussen och typ höll på att somna så kommer Martin, Björn och John och dom skulle till Bk så vi följde med och satt där i ett par timmar och umgicks.

Jag vart helt överenergiig.
Men det var trevligt.
Jag och Jack vart hemma klockan 01.00 på natten, och han hade också haft trevligt.

Han sa:
"Asså Alice, om jag hade vetat att du hade såhär snälla kompisar så hade jag kommit upp och hälsat på tidigare!"

hihi

JAJAHEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar