fredag 27 januari 2012

Känslan av att ha missat något

Alltså hela morgonen så har det kännts som om jag har missat något, och jag hatar den känslan.
Men nu när jag hoppade på bussen kom jag på vad det var - jag har inte fixat håret.
FAN
Nu kanske ni tänker att jag är fjantig men det är inte så att jag vägrar lämna hemmet utan att fixa håret, men jag haaaatar att åka hemifrån med blött hår, och det har jag lyckats med idag.
TUSAN
De flesta förstår antagligen inte min känsla nu, men jag vet att iallafall Michelle (www.michellescastle.blogg.se) gör det. Detta är hemskt.
I vanliga fall brukar mitt hår hinns torka men inte idag inte, jag antar att jag får införskaffa en hårfön..
Tänk om folk tror att jag har fett hår ?!? :(
Tuuuusan

(om ni undrar varför detta inlägget blev så konstigt så är det för att jag bloggar från mobilen, och då blir det alltid såhär)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar