onsdag 11 januari 2012

"Alla lektioner med Karin inställda."

Hej!
Dags för en liten update tycker jag.
Idag har varit en bra dag.
Började skolan klockan kvart över tio så det blev lite sovmorgon, fast jag vaknade två timmar innan alarmet imorse, wiho!

Vi slutade klockan kvart över elva (efter en timmes lektion) och då gick vi till bamba och käkade vääärldens godaste veggfärssås :D
Jag, Marre och Naomi åkte in till city där vi hängde runt lite bara chillade och sååååå.
Vi vandrade bland annat in på Rock House och jag blir seriöst L Y C K L I G när jag går in dit, dom har världens snyggaste och coolaste kläder och andra prylar. Dessutom har dom ett fantastiskt fik på ovanvåningen.
Gud vad jag älskar den butiken.
Bland annat så såg jag denna fantastiska tisha, i babysize:
Med Bruce Springsteen motiv!
Synd att jag inte hade pengar, för isåfall hade jag införskaffat en sådan till min Systerson.
Och för säkerhets skull så länkar jag hemsidan en gång till här, för er som missade att det var en länk längre upp i inlägget.

Japp, nu planerar jag att gå till stranden och njuta av havslukt och sol.

HARE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar