fredag 6 januari 2012

Hemma nu

Jag har precis varit i Kållered (tror minsann att det heter så) där jag träffade min kära Onkel och Zhenbo. Dom bjöd på mat och efterrätt och sen kollade vi runt på ikea och lite klädaffärer.
Så himla trevligt!

Jag bodde ju hos dom ett tag innan jag flyttade hit och jag måste erkänna att jag saknar faktiskt det.

Jaja, jag borde egentligen kila till Domkyrkan nu, där ska jag träffa Naomi, langa pengar och sen borde jag åka   hem till Marre, känns som att jag har ont om tid.
Det är mycket nu.

Förövrigt så var det is i hela tunneln på vägen hem, jag valde att ta en annan väg.. ehe..

OCH
Såhär snygg tröja har jag på mig idag:
Jag vet att lampan i bakgrunden förstör bilden menmen..

Nu måste jag kila, förallsindar

HEJRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar