lördag 1 juni 2013

Småland, Skåne same shit

Halloj,
Är på väg hem till Småland med all min skit. 
Cassie och Jack kom och hämtade mig vid sextiden (som vanligt så var dom sena, tre timmar sena...) vi packade in mina lådor i bilden och sen åkte vi till stan. Käkade på något litet ställe vid domkyrkan. Men Cassie och Jack var stressade som fan så vi åkte nästan direkt igen. Trist. Trodde att vi skulle hänga först på ett middagshak och sen dra till något fik och chilla där i evigheter. 
Men det var mysigt ändå. 

Tidigare idag så var jag i skolan påavslutningstjosan, jag fick ett stipendium (på 2000riksdaler) med motiveringen "gott sjömanskap och du kommer bli en bra sjöman". Jag älskar när jag får bra feedback på vad jag gör. Supernöjd.  

Äh jag mår inte särskilt bra idag. Vet inte ens varför. Känner mig fet och ensam och bortglömd. Mellis. Som vanligt. 


Ha det bra små änglar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar