söndag 9 juni 2013

Har äntligen vaknat till liv.

Hej!
Nu har jag äntligen ryckt upp mig. 
Har vart så jävla trött idag, fast tack och lov klarade jag mig från bakfyllan. 

Hade så jävla kul igår. 
Förfest hos Erik, med vattenpipa och vin. 
Dock började det ganska trist med att en viss person var för full, ännu en gång. Men det var okej. 

Sen drog vi till Harrys, där träffade jag världens bästa Evelina! Jag ditchade mina polare (haha) och satte mig vid Evelinas bord istället. 
Träffade massa bekanta på Harrys, och skaffade lika många nya bekantskaper. 
Och tro det eller ej, men jag fick så enormt mycket uppmärksamhet och komplimanger igår. Kändes bra ändå. 

Sen drog vi på efterfest som inte blev av, istället gick jag och en ny vän till utebadet. Vi klättrade över staketen, kastade kläderna och badade tills solen steg över skogen. 
Förjäfla trefligt. 

Kom hem någon gång mellan tio och elva på morgonen. 
With no regrets. 

Hoppas att ni hade det lika kul!

Adjö


Ps. Har inga blogglämpliga bilder från igår. Tyvärr. Ds. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar