söndag 13 januari 2013

Underskattat

Hej igen!
Kom precis hem och möttes av världens bästa sköljmedelsdoft från den upphängda tvätten.
Gjorde mig lite gladare.
Hihi lite av det jag fick i min paketkalender i år. Massa MASSA sköljmedel, tvättmedel, rengöringssprayer och så vidare. Nöjd chey nittiofem.

Vart himla najs i stan förresten. Hängde på tre olika fik, gick i olika affärer och umgicks.
Danielle och Lydia hänkade också, så kul att träffa dem igen!

Hittade världens snyggaste jeansväst på carlings, tror att jag ska köpa den, hade ju vart perfekt nu till våren!


Nu sitter jag och dricker kaffe (som vanligt), ser på friends, planerar olika resor jag ska göra och lyssnar på pink floyd. Multitasking nivet.
Känner mig ledsen, trots att jag egentligen är glad. Funderar på djupa saker, och kan helt ärligt inte hjälpa att fundera över vad som EGENTLIGEN är meningen med att just jag finns här. För det måste finnas en mening med det. Allt har en mening.

Anywayyyss, för att cheera upp mig själv lite grann så har jag gjort en lista på underskattade saker, och den får ni ta del av här!

  • Kaffe. 100% underskattat. Utan kaffe hade livet inte varit värt att leva ;) Tänk alla gånger man måste gå upp tidigt, då är ju kaffet räddaren i nöden! Eller när man måste stanna uppe hela natten för att hetsplugga  till ett prov, då är kaffet ännu en gång lösningen. Och när man får besök, vad ska man annars bjuda på om inte kaffe? Jag tror faktiskt kaffe är svaret på allt.
  • Musik. Tänk hur man kan styra humöret med hjälp av musik, helt fantastiskt underbart. Och tänk  all visdom man kan få ut av mycket musik. Och dansa är ju kul, och hur skulle man kunna dansa utan musik?
  • Värme. Jag hatar att frysa.
  • Kramar. Jag vet att det är konstigt att jag säger det, men allvarligt, det är ju jättemysigt!
  • Familj och vänner. De behöver helt enkelt mer cred. Love u guys ju.
  • Att gå omkring utan byxor och bh. Sådan jävla frihetskänsla ju!
Och hörrni! Glömde ju länka min spotifylista innan ju, så den har ni här.
Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar