lördag 12 januari 2013

Öppet Hus

Hola!
Jag vet att det har varit dryg uppdatering, men jag ska ta tag i det nu.

Idag var det öppet hus på min skola så jag, Naomi, Lukas, Mattias, Edvin och David var där för att representera vår klass. Det var en hel hög med små, nervösa niondeklassare som kom på besök, vi visade dem runt i labbet och på Origo. Väldigt trevligt faktiskt! Och det faktum att vi får två biobiljetter för besväret gjorde det hela ganska värt ;)

Just nu sitter jag och försöker fixa ihop en chillax lista på Spotify, kan länka den senare så att ni får ta del av min fantastiska musiksmak ;)

Snart ska jag försöka plugga lite, har typ sjuttonhundra prov nästa vecka.

Förövrigt så har jag lite ångest för att jag ska ut på praktik nästa vecka och kommer inte träffa min familj på åtta veckor. Det känns ganska drygt och jag får lite hemlängtan.
Här är en bild på oss syskon från julafton.
Känner sådan otrolig kärlek och jag är sjukt stolt över att vara en del av vår familj.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar