söndag 13 januari 2013

Roadtrip

Något jag verkligen VERKLGEN vill göra är att åka på roadtrip.
Men mina kompisar passar inte in som roadtrips-sällskap.
Antingen är de lite lätt planeringsmaniska och skulle inte klara av att bara åka iväg utan en exakt plan.
Eller så är det ganska lynniga och hade inte kunnat åka iväg en längre tid utan att få x antal rage/sorg/lycko anfall.
Eller så vågar de inte.
Och det suger lite grann.
Funderar nästan på att dra iväg ensam, och umgås med de jag träffar på.
Men det vågar jag inte.

Får tvinga med några på en kortare cykelsemester i Sverige och hoppas att de fattar tycke för roadtrip-stilen.

Så länge planerar jag resor till Irland, Kangaroo Island (och resten av Australien), Kina, Mexico och USA.
Resor som det kommer dröja till.
Men jag måste se de ställena, MÅSTE.
Tänk er att åka omkring i världen, utan tidspress och bara spana in världens alla hörn.


Kina

Irland

USA

Australien

Mexico

Åhhhh jag vill vara rik nu, nu, NU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar