måndag 28 januari 2013

Tjenixen

Vart ett tag sen nu.
Jag har sjukt mycket för mig, hela tiden.
Jobbar, äter, tränar, jobbar extra och sover.

I lördags så vart jag och Alexander i land i Grenå, vi stack till ett ställe där det var massa akvarium med coola fiskar i, bland annat en jätte hummer och massa hajar.
Det var super fräckt ju.

Sen då?
Allt rullar på bra. Har det sjukt trevligt här. Bästa besättningen någonsin. Men ikväll så byts de flesta ut, får se om dom är lika trevliga. Mina homies Alexander, Alexander, Emil och Mattias stannar iallafall.

Ska försöka uppdatera lite mer om vad jag gör och så men har som sagt inte så mycket tid över. Plus att vi har bara internet i mässen/dagrummet.

Nu måste jag kila ner och fortsätta måla igen, ha de!


Ps. Ni får se fler bilder när jag kommer hem och laddar över bilderna från kameran till datorn. Sålänge får ni nöja er med denna dåliga bild på Doris och Nemo.
Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar