torsdag 31 januari 2013

Stormigt

Hej små änglar.
Det stormar här ute på havet och båten rullar en hel del.
Fick surra alla lastbilar ordentligt imorse, tre fyra band på varje.
Men trots att det rullar såhär mycket så har jag klarat mig utan sjösjuka, så jag är relativt nöjd.

Strax är vi framme i Grenå, och då ska vi lasta av och sedan ha en brandövning, precis som alla andra torsdagar. Förutom förra, då det brann på riktigt.

Men jag har det fint här ombord, som jag har sagt innan så är besättningen så jävla trevlig. Nästan så att jag vill stanna kvar här för alltid. Tiden går för fort, plötsligt så är det bara en månad och fyra dagar kvar.
Tusan.
Önskar att jag kunde få sommarjobba här, det hade vart galet najs.

Jaja, nu måste jag kila ner och lossa alla surrningar.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar